piątek, 12 lutego 2010

ciąża - magiczny czas

To cudowne, że fotografia "z brzuszkiem" zyskuje coraz większe grono entuzjastów! Ostatnio na łamach poradnika dla kobiet w ciąży Dobra Mama ukazał się artykuł właśnie o fotografii ciążowej. Jest mi niezmiernie miło, że moje zdjęcia, obok prac tak wspaniałych fotografów ciążowych, zostały opublikowane. To duże wyróżnienie dla mnie...tym bardziej , że tego typu fotografia osobiście jest niezwykle bliska mojemu sercu. Zawsze powtarzałam, że kobieta w ciąży jest niesamowicie piękna i intrygująca. 

Dlatego też dziękuję wszystkim mamusiom, które obdarzyły mnie zaufaniem i pozwoliły choćby przez chwilkę uczestniczyć w tak pięknym doświadczeniu, poprzez zatrzymanie wspomnień.. chyba najpiękniejszych i najważniejszych dla nas - kobiet. Oczywiście takie same podziękowania należą się tatusiom.. przede wszystkim za odwagę... za odwagę pokazania emocji, czułości i delikatności.



Zapraszam też na moją zakładkę na oficjalnej stronie kwartalnika DOBRA MAMA

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

4 komentarze:

  1. Dziękujemy! Jeszcze raz gratulujemy!:)
    E,D,R:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, Pani Karino, moje gratulacje:) Publikacji zdjęć w Dobrej Mamie....

    OdpowiedzUsuń
  3. Ania K. Kraków.wtorek, 16 marca, 2010

    Piękne zdjęcia, więc nie ma co się dziwić... :)

    OdpowiedzUsuń