czwartek, 16 września 2010

Bruno

Z tą świetną trójką poznałam się podczas sesji brzuszkowej w Łodzi. Zdjęcia mogliście oglądać TU i TU. Już jakiś czas temu zapowiadałam sesję z Brunem i jego rodzicami, dziś w końcu znalazłam chwilkę na aktualizację bloga, więc zapraszam do oglądania:-)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Na koniec mała sesja z babcią...
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

4 komentarze:

  1. Pięknie fotografujesz!Wpadłam przypadkowo na tą stronę i zostanę na dłużej:-)
    Jakim sprzętem robisz te cuda?

    OdpowiedzUsuń
  2. I jeszcze jedno...W jaki sposób załączasz do bloga zdjęcia w takim formacie i jakości??????

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje i oczywiście zapraszam do częstszego zaglądania:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wielkim wielkim wrazeniem - chodze po internecie i probuje znalezc forografa dla mojej rodziny - te zdiecia sa cudowne - wszystko dopracowana na tip top - brawo. Na pewno sie do Pani zglosze :)

    OdpowiedzUsuń