piątek, 22 października 2010

"marionetka i lalkarz" - plener nietypowy

Dziś druga część pleneru Izy i Pawła. Ogromnie się cieszę, że mogłam go zrealizować... zdaję sobie sprawę, że jest on nieco inny, a nawet kontrowersyjny;-) Zawsze jest tak, że po poznaniu Pary, rozmowie z nią, czasami nawet podczas fotografowania dnia ich ślubu - przychodzi mi do głowy jakiś pomysł na plener. Tym razem był on inny, niepowtarzalny, dziwny ... coś takiego zrodziło się w mojej głowie i jestem baardzoo zadowolona, że Iza i Paweł byli nim zachwyceni, że podjęliśmy wspólnie wyzwanie;-) Przed Wami lalkarz spragniony miłości, opętany myślą stworzenia idealnej kobiety - tylko dla niego,marionetki w jego rękach... ale czy jest to możliwe?.... tak powstała sesja "szalonego lalkarza"...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

8 komentarzy:

  1. Świetny pomysł ! Bardzo oryginalna sesja wyszła ! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujący plener, inny niż wszystkie, trochę mroczny, ale przez to niepowtarzalny. Brawo dla Młodych za odwagę.

    P.S. ...chyba jeden z lepszych plenerów na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś świetna :) nie wyobrazam sobie innego fotografa na swoim ślubue jak Ty :) chdz jeszcze nie wiem dokładnie kiedy on bedzie heheh

    OdpowiedzUsuń
  4. Okropne zdjęcia! Ślub jest pięknym i romantycznym przeżyciem - nie wiem jak można zrobić taki paskudny plener do tak wyjątkowego dnia. Mnie to przeraża :/

    OdpowiedzUsuń
  5. ... jeśli "przeraża" to ja jestem tym bardziej usatysfakcjonowana - zdjęcia mają wzbudzać emocje, kontrowersje i zapadać w pamięć, a widać ta sesja do takich należy:-) Osobiście jestem z niej bardzo zadowolona. Nie każdy chce przesłodzone plenerki wśród romantycznych parków i drzewek (co oczywiście nie oznacza, że są gorsze - rzecz gustu).. i bardzo dobrze!!! Sesje jak ta, opowiadają historię, trzeba mieć pomysł żeby je realizować.. to wyzwanie i szansa na kreaowanie czegoś nowego w fotografii ślubnej.

    OdpowiedzUsuń
  6. ...dzięki za niebanalną sesję, mamy nadzieję, że nie ostatnią. Iza i Paweł.

    OdpowiedzUsuń