czwartek, 23 grudnia 2010

Wesołych Świąt:))

Z okazji Świąt chciałam życzyć wszystkim moim obserwatorom bloga, odwiedzającym moją stronkę, ale też moim Klientom (również tym przyszłym) wszystkiego co najwspanialsze w te Święta:

MNÓSTWA CIEPŁA, MIŁOŚCI, SAMYCH RADOSNYCH CHWIL

I SPEŁNIENIA WSZELKICH MARZEŃ.

DUŻO ZDROWIA, POMYŚLNOŚCI I SZCZĘŚCIA!!!

...a sama sobie - kolejnych sesji z tak wspaniałymi ludźmi, których do tej pory miałam przyjemność fotografować; nowych wyzwań fotograficznych i nowych znajomości z Wami, którzy zawitają po raz pierwszy przed mój obiektyw...
Już teraz zapraszam wszystkich do dalszego odwiedzania bloga, czeka na was sporo relacji z sesji, które pokażą się zaraz po Świętach.

Przede wszystkim bardzo Wam DZIĘKUJĘ Kochani za tak wspaniały fotograficznie rok i już nie mogę się doczekać nowych przygód w 2011!!!

Photobucket

Photobucket

PS. Powyżej zalazły się foteczki świąteczne z maluszkami, które miałam okazję zrobić niedawno, ale też jakiś czas temu, a nawet parę lat temu... od razu przepraszam tych, którzy nie znaleźli się tutaj - niestety nie sposób wszystkich Was pomieścić na dwóch "karteczkach", ale zapewniam, że pamiętam o Was i jestem bardzo szczęśliwa, że mogłam Was poznać.
Pozdrawiam jeszcze raz - wszystkiego naj, naj i do zobaczenia po Świętach.

1 komentarz:

  1. Dla Ciebie tez wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Czy to prawda, ze Ciebie tez czekają znaczące zmiany?

    OdpowiedzUsuń