czwartek, 24 lutego 2011

Piotruś Pan:)

Tę Rodzinkę na pewno kojarzycie z poprzednich postów... a troszkę tego już było - teraz kolejna ich sesja:-)
Śmiało mogę powiedzieć, że stałam się ich rodzinnym fotografem i bardzo się z tego faktu cieszę, bo to przesympatyczni ludzie!
Z Anią i Piotrkiem pierwszy raz spotkałam się podczas ich poszukiwań fotografa ślubnego. Od razu bardzo polubiłam tą uroczą Parę... i oni mnie chyba też, bo wybrali właśnie mnie abym towarzyszyła im z aparatem podczas ich ślubu, a potem pleneru. Pamiętam jak dziś m.in. nasze zdjęcia w wodzie i świetną zabawę:-)
Jakiś czas później dowiedziałam się, że Ania jest w ciąży... i znów spotkaliśmy się na sesji zdjęciowej:-)
Kiedy Piotruś przyszedł na świat fotografowałam go jak miał zaledwie parę tygodni.
Teraz to już duży chłopczyk...
PS. Pozdrawiam Was bardzo cieplutko Kochani, słodziutkie buziaki dla Piotrusia:)))

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz