piątek, 3 czerwca 2011

MOJA WYSTAWA - mały reportaż

Jakiś czas temu zostałam poproszona o możliwość wystawienia moich zdjęć dziecięcych w Galerii "ANTRAKT" w Katowicach. Oczywiście zgodziłam się - poniżej możecie zobaczyć parę foteczek, jakie powstały dzięki mojej kochanej siostruni Madzi, podczas przygotowywania prac do wystawy:-)

A teraz podziękowania: - przede wszystkim dla wszystkich małych modeli i modelek, dzięki którym ta wystawa powstała:-)))

- specjalne podziękowania dla Pani Justynki, która pomogła mi w zorganizowaniu wystawy

Wystawę można oglądać do 23.VI. w Katowicach przy ul. Gen. J. Hallera 28 - GALERIA "ANTRAKT" w Miejskim Domu Kultury "Szopienice - Giszowiec" (TUTAJ).

SERDECZNIE ZAPRASZAM!!!




Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

1 komentarz:

  1. GRATULACJE!!!
    " Nic tak nie dodaje skrzydeł, jak spełnione marzenia."

    OdpowiedzUsuń