wtorek, 31 maja 2011

Patrycja i Krystian - zwiastun

Ostatnio zaniedbałam bloga... ciągle cierpię na brak czasu;-) Mam nadzieję, że mi wybaczycie. W ramach rekompensaty postanowiłam, że od dziś będę w miarę na bieżąco z każdego ślubu wrzucać małe zwiastuny: po 3 wybrane losowo foteczki z przygotowań, ceremonii, wesela oraz pleneru. Mam nadzieję, że ucieszy to moich "obserwatorów" a zwłaszcza Młode Pary - gdyż będzie to dla nich znak, że już zabieram się do pracy nad obróbką ich zdjęć, więc niedługo mogą spodziewać się oddania albumu:)))

No to zaczynamy:
Młodzi - Patrycja i Krystian
Ceremonia - Parafia Najświętszego Ciała i Krwi Chrystusa w Katowicach
Wesele - Restauracja KIM w Katowicach
Plener - jeszcze nieznany aczkolwiek już mi coś świta... póki co Para ucieka w podróż poślubną, więc na foto musicie poczekać;)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz