środa, 19 maja 2010

Kacper - gimnastycznie

Dziś troszkę inna sesja. Dla mnie osobiście to było niesamowite przeżycie i jestem pełna podziwu dla tego, co ten mały mężczyzna wyprawiał ze swym ciałem. Tylko czasami spoglądałam zza aparatu z przerażeniem, czy się "nie połamie":-)... a tak na poważnie to chłopiec - guma, istny wulkan energii.
Pozdrowienia dla Kacpra, jego Rodziców i oczywiście trenera, który z taką cierpliwością objaśniał mi poszczególne figury. To było dla mnie naprawdę niesamowite przeżycie... oczywiście Kacprowi życzę kolejnych sukcesów na jego gimnastycznej drodze:-)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

6 komentarzy:

  1. Brawo dla KACPRA! Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje Kacper, super sesja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kacperku- super pozdrowienia od Patryka T. i jego rodziców

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie-pozdrowienia od Patryka T.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za super sesję Kacperek z Rodzicami

    OdpowiedzUsuń
  6. Po takiej sesji należą sie dwa medale- pierwszy dla byc moze przyszłego olimpijczyka Kacperka a drugi dla fotografa !!!!!

    OdpowiedzUsuń