czwartek, 18 listopada 2010

Kasia i Adam - ślubnie

Ostatnio towarzyszyłam Kasi i Adamowi podczas ich ceremonii zaślubin. Ponieważ Młoda Para na stałe nie mieszka w Polsce, miałam tydzień czasu aby zrealizować sesję plenerową. Pamiętam, że cały ten tydzień siedziałam jak na szpilkach, wypatrując jakiegokolwiek przebłysku słońca... i nic - lało jak z cebra. W końcu musiała zapaść decyzja, czasu coraz mniej do wylotu... więc postanowiłam znaleźć jakąś alternatywę dla pleneru słonecznego.Teraz nie żałuje ani troszkę, że tak się stało - wpadłam na pomysł sesji nietypowej (moich ulubionych;-)) i .... zrealizowałam zdjęcia w scenerii bardzo odważnej, innej niż wszystkie - zdjęcia odbyły się w oryginalnym polskim schronie bojowym z 1937 r., czyli krótko mówiąc w bunkrze:)))
Dziękuję Wam kochani, że udało mi się Was namówić na taką scenerię, za zaufanie oraz odwagę!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz