poniedziałek, 22 listopada 2010

Monika i Marcin - zwiastun

Przedstawiam Wam Monikę i Marcina... dzisiaj tylko w kilku fotkach. Oczywiście obiecuję zamieścić więcej:-)
Niby tegoroczny sezon ślubny dobiega końca, a ja ciągle mam mnóstwo pracy - nowe zlecenia oraz systematyczna praca przed komputerem nad ślubami już zrealizowanymi... tak, tak - ten sezon był baaardzoo owocny, mnóstwo Par mi zaufało i zleciło uwiecznienie ich dnia - z czego jestem niezmiernie dumna i ucieszona, ale też ogromnie Wam wdzięczna:))) Aż cieplutko robi się na moim serduszku, że tak podoba się Wam moja fotografia - to co staram się wykreować, to jak spostrzegam ślubny świat - jeszcze raz ogromne DZIĘKUJĘ... i oczywiście już nie mogę się doczekać przyszłego sezonu i kolejnych ślubów:)
Póki co Monika i Marcin...a wkrótce kolejne Pary.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz