poniedziałek, 18 kwietnia 2011

pierwszy tydzień Blaneczki:))

Raczej rzadko zamieszczam prywatne foteczki. Tym razem będzie inaczej, bo jak tu się nie pochwalić takim cudeńkiem. W zeszłą niedzielę spotkało mnie największe szczęście na świecie, które zmieniło wszystko... przyszła na świat moja najpiękniejsza modelka, jaką będę mieć możliwość fotografowania:-) Powitaliśmy ją o 5 nad ranem - od tej chwili zaczęło się dla nas coś nowego, lepszego - to jak początek niekończącej się przygody życia jaką jest rodzicielstwo. Pewnie nie będzie łatwo;-).. ale już teraz wiem, że to najlepsze co mogło mieć spotkać. Poznajcie moją córeczkę - BLANKĘ (wzrost 52 cm, waga 3290g) i pierwszy tydzień jej życia...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Wszędzie dobrze, ale w domku najlepiej...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

... a to już pierwsza kąpiel mojej Księżniczki. Tata spisał się na medal:-)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

13 komentarzy:

  1. Serdeczne gratulacje. CUDOWNA

    OdpowiedzUsuń
  2. jest piękna... możecie być dumni
    Ola Michta-Kornaś

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Karino gratujuję !!!

    Mówią, że tam gdzie nie ma dziecka brakuje kawałka nieba, a teraz Pani ma całe niebo rękach... :)

    Czekają Was teraz same niezapomniane chwile...

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDNA!!! Życzę cierpliwości i wytrwałości!
    Sama wiem, jaki to cud - jestem mamą 16-miesięcznej Laurki :) Urodziła się z bardzo podobnymi wymiarami jak Blaneczka :) 3150g i 56cm :) Wiem, że będzie miała przepiękne zdjęcia! :)
    Mój mąż też jest fotografem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzruszające...
    Serdecznie gratuluję. Życzę by Blanka rosła zdrowa, mądra i śliczna, a Wam dawała mnóstwo radości.

    I wesołych Świąt Wielkanocnych!

    Asia Surowik

    OdpowiedzUsuń
  6. Żoneczko moja poród w którym uczestniczyłem razem z Tobą był ogromnym przeżyciem dla mnie. Teraz nasze wspólne chwile będziemy spędzać w trójeczkę:) Piękna ta nasza córeczka - Blaneczka.
    MĄŻ

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdeczne gratulacje, póki co chyba cała MAMA:) Przepiękna! A Ty jak się czujesz?

    Śpieszę donieść, że moje zdjęcie Twojego autorstwa znalazło się w e-magazynie Siemens Freshlook:)Oczywiście reklamuję Cię w wywiadzie - sprawdź sama:)
    http://www.siemensfreshlook.pl/_static/siemensfreshlook_kolorowyszal.pdf

    OdpowiedzUsuń
  8. cóż za śliczności :)
    wielkie gratulacje dla rodziców :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wszystkim bardzo, bardzo serdecznie za miłe słowa i gratulacje:))

    MamaNaObcasach - GRATULUJĘ!!! Bardzo fajny wywiad. Jest mi niezmiernie miło, że wybrałaś moje zdjęcie do konkursu i udało się:) Życzę kolejnych sukcesów:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ania i Grześ oraz Karmenczwartek, 21 kwietnia, 2011

    Blanka prześliczna jak mamusia, dużo zdrówka dla córeczki i pani, pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje z okazji narodzin Blanki - przepiękne imię dla córeczki. Życzę radości odkrywania życia na nowo bo oczami małego Cudu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne Pani Karino, cudne dzieciątko i jakie piękne będzie miała zdjęcia mała Księżniczka :) Pozdrawiamy serdecznie i życzymy wszystkiego dobrego!
    Monika Miksa-Janik

    OdpowiedzUsuń