niedziela, 17 lipca 2011

kill the groom plener Kasi i Pawła

Mała zapowiedź sesji plenerowej Kasi i Pawła (mam nadzieję, że wkrótce znajdę więcej czasu i w końcu uda mi się pokazać Wam więcej plenerów i reportaży ślubnych - zaległości w blogowaniu mam sporo a to wszystko przez gorący sezon ślubny:))).
Wracając do pleneru Kasi i Pawła... jedna z moich ulubionych kategorii "kill the groom".

Ogromne podziękowania dla Pary za zaufanie, absolutne poddanie się mojej wizji - dzięki Wam kochani kolejny pomysł siedzący mi głowie i czekający na realizację ujrzał światło dzienne:-)
Zapraszam: póki co 3 zdjęcia na rozbudzenie smaku;-)...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

4 komentarze:

  1. super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo intrygujące! ale żeby męża tak w dzień ślubu załatwić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł, świetne miejsce, a co trzyma panna młoda w ręku na ostatniej fotce?trochę mi się to zlewa z czarnymi rękawiczkami i nie widzę tego szczegółu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może się zlewać, bo to kawałek przeźroczystego szkła:)

    OdpowiedzUsuń