środa, 27 lipca 2011

fotografia dziecięca - Blanka

Ponieważ wiele osób bardzo mnie prosi żeby wrzucić coś na bloga z moją kruszynką... dziś poszukałam troszkę w archiwum i proszę bardzo - najświeższe fotki Blanki:-) Panieneczka ma już 3 miesiące! To zadziwiające jak ona rośnie i jak się zmienia - baczni Obserwatorzy mojego bloga zapewne wiedzą o czym piszę.

Zapraszam wszystkie mamy i tatusiów na zdjęcia ze swoimi okruszkami. Noworodki, niemowlaczki... czas płynie, dzieci się zmieniają i już nigdy nie będą takie same, dlatego warto uwiecznić w kadrze pierwsze minki, małe rączki i stópki, pierwsze grymasy i przesłodkie pozycje małych śpioszków! Drugiej okazji takiej nie będzie!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

8 komentarzy:

  1. Śliczne maleństwo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. no nie, Blaneczka jest niesamowita! zdjęcia super...mam nadzieję, że jak Baśka się urodzi, to odwiedzicie nas z aparatem :P buziaki gorące dla szczęśliwej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie są te zdjęcia....

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, prawda. Rośnie i pięknie wygląda jak GWIAZDA. :)

    A.F

    OdpowiedzUsuń
  5. jest z niej model, buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba teraz bardziej do Taty podoba, co? No I niezmiennie urocza!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna modelka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech tylko Basia wyjdzie na świat... sesję ma już zagwarantowaną:-)

    OdpowiedzUsuń