czwartek, 22 września 2011

fotografia ciążowa

Kolejna piękna mamusia stanęła przed moim obiektywem:-) To cudowne fotografować taki maleńki cud rozwijający się w brzuszku. Wiele razy wspominałam, że jestem zakochana w "ciężaróweczkach". Jestem przeszczęśliwa i dumna zarazem, że tak wiele przyszłych rodziców zdecydowało się właśnie mi powierzyć sfotografowanie tak ważnej chwili w ich życiu:-)
Wracając do zdjęć, przed Wami Ada... a z tego co mi wiadomo Jagódka niedawno przyszła na świat - GRATULACJE dla rodziców.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

4 komentarze:

  1. No. 1 zdjęcia z jagódką w dłoni, pokój.... a tam wszystkie zdjęcia są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, że te zdjęcia są oderwane od studia, we własnym domowym zaciszu i dodatkowo kolorystyka pod imię ;D Świetna sesja!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podzielam zdanie sikorki, zdjęcia poza studiem wypędzają nudę!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tam nie uważam, żeby zdjęcia w studio były nudne... trzeba tylko umieć je dobrze zrobić:-)))

    OdpowiedzUsuń