piątek, 30 września 2011

plener nietypowy - Kasia i Sebastian - zwiastun

Czytelnicy bloga o słabych nerwach, niech nie patrzą:-)...
Ostatnio pokazuję Wam same piękne, urocze sesje plenerowe. Nie myślcie, że zawiesiłam realizację tych "brzydkich" (lubię urozmaicenie po prostu i ciągle stawiam sobie nowe wyzwania plenerowe), ale nie, nie... to mój konik, to co lubię najbardziej - "kill the groom", ewentualnie "kill the bridge" a już na pewno "trash the dress";-) Mała zapowiedź urzeczywistnienia kolejnej mojej chorej wizji, siedzącej już od dawna mi w głowie - ogromne dzięki dla Kasi i Sebastiana za zaufanie i wyrażenie zgody na taką sesje;-)

Photobucket

Photobucket

2 komentarze:

  1. Piekne sliczne a zarazem straszne zdjecia slubne - pizdrawiamPiekne sliczne a zarazem straszne zdjecia slubne - pizdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite, magnetyzujące spojrzenie tego pana nawet mnie przyprawiło o gęsią skórę - z niecierpliwością czekam na więcej ujęć Freddiego!

    OdpowiedzUsuń