środa, 14 października 2009

sesja zdjęciowa - świetny pomysł na prezent

Zbliża się okres świąteczny - warto już teraz pomyśleć o prezentach:)
Coraz więcej Klientów dzwoni do mnie z prośbą o wykonanie sesji brzuszkowej, czy też z maluszkiem na prezent... dla żony, siostry, kuzynki , przyjaciółki itp...albo odwrotnie - moje zdjęcia są prezentem np. dla męża.
Tak było w przypadku zdjęć "z brzuszkiem", które mogliście już wcześniej oglądać TU.
A oto co napisała do mnie dziś już dumna mama przepięknego synka Olusia:
"Cieszę się bardzo, że udało mi się Panią znaleźć, i że z Pani pomysłem i pracą udało się stworzyć tak piękny prezent, który spowodował wielkie wzruszenie obdarowanego :):)Serdecznie dziękuję za to, że dzięki Pani ten piękny czas będzie nie tylko pięknym wspomnieniem, które będzie wzruszać, ale również powodować uśmiech i podziw. Podziw dlatego, że dzięki pani każda kobieta w tym błogosławionym czasie może czuć się jak najpiękniejsza kobieta na świecie. Stwierdzam z całym przekonaniem, że zawód który Pani wykonuje został stworzony dla Pani, a Pani została stworzona dla tego zawodu. Życzymy wszystkiego dobrego, dużej ilości pomysłów (których i tak nie brakuje)oraz tyle uśmiechu ile znajduje się twarzach ludzi którym zrobiła Pani zdjęcia."
Takie sesje to najcenniejsza pamiątka i świetny pomysł na świąteczny prezent. Dla mnie? - dla mnie to z jednej strony wielkie wyróżnienie, że moje prace będą z Państwem podczas tego jedynego Wieczoru Wigilijnego, a album znaleziony pod choinką przywoła tyle uśmiechów i wzruszeń. Z drugiej strony - ogromna satysfakcja, kiedy oddaję Państwu album i widzę radość, uśmiechy, czasem łezki... a podziękowanie i słowa uznania to dla mnie najcenniejsza zapłata.
Zachęcam już dziś do rezerwowania terminów sesji telefonicznie lub mailowo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz