wtorek, 13 lipca 2010

plener Beaty i Tomka-2 odsłony

Zapowiedź tego pleneru już widzieliście TU. Dzisiaj pokażę więcej zdjęć, a także innych - bardziej "klasycznych". Przyznam, że pomysł na taką sesję zrodził mi się już jakiś czas temu i czekał w mojej głowie na odpowiednią Parę. Układałam sobie scenariusz, obmyślałam dodatki, a nawet wygląd Młodych, ich strojów itp... i w końcu doczekałam się Pary idealnej:-) Długo namawiać ich nie musiałam - pamiętam, że telefonicznie zaproponowałam takie zdjęcia Beatce, która chciała skonsultować to wtedy jeszcze z narzeczonym (bardziej nastawiali się na klasyczne fotki). Po 5 min. miałam telefon - TAK, zgadzamy się!!! ... i baardzooo dobrze - wiedziałam, że to będzie świetna sesja i rewelacyjna zabawa. Bardzo Wam dziękuję Kochani za zaufanie i że zgodziliście się na moją "wizję"!!!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

... i już spokojniej, klasyczniej:)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz